poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kickin it- To jeszcze nie koniec:)


Hej. Przepraszam was, że długo nie pisałam ale jakoś tak wyszło że nie miałam czasu:(
Tylko dość często mi się to zdarza:D

No więc, już  za tydzień zacznie się trzeci sezon naszego ukochanego serialu:) Bardzo się cieszę, ale te wakacje tak szybko minęły i niedługo zacznie się szkoła. Od drugiego września podejrzewam, że rzadko będę publikowała posty na blogu.
No dobra:) Rzadziej:D
Ale to tylko dlatego, że muszę bardziej wziąć się za naukę, a szczególnie chemii:( Bo pewnie znowu nauczycielka będzie bardziej wymagająca dla mnie niż dla reszty uczniówD; Ona to mnie raczej nie lubi, ale dzięki mojej wychowawczyni nie musiałam zdawać w sierpniu. Tak to prawda, Niestety:(

Wracając do tematu.
Wyczytałam niedawno, że w listopadzie 2014 roku pojawi się 4 sezon "Z kopyta"
Super, Nie?:D
Ale niestety Olivia Holt nie będzie już występować w tym serialu bo zacznie grać w tym nowym serialu na Disney Channel- "I Didn't Do It"
Ciekawe jak Jack poradzi sobie bez Kim:) Skoro w trzecim sezonie będą parą:)

Jak tylko będę wiedzieć więcej, od razu napiszę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz